MAXFIYLIK SIYOSATI

  1. Maxfiylik siyosatining maqsadi va doirasi
    1. Maxfiylik siyosati (keyingi o’rinlarda Siyosat) identifikatsiya qilinadigan shaxslarga (keyingi o’rinlarda Ma’lumotlar sub’ekti) kompaniyaning ma’lumotlar sub’ekti shaxsiy ma’lumotlarini qanday qayta ishlashi to’g’risida ma’lumot beradi, agar ma’lumotlar sub’ekti kompaniyaning xodimi bo’lish uchun ariza bergan bo’lsa, xizmatlarni olishni xohlasa. yoki shartnoma tuzish orqali tovarlarni sotib olish, nazoratchi yoki uning hamkorlikdagi sheriklari tomonidan tashkil etilgan tadbirlarda qatnashish, nazorat qiluvchining binolari va unga tutash hududga tashrif buyurishi yoki borishni rejalashtirganligi, ko’rsatilgan telefon raqamlari yoki boshqa aloqa kanallari (elektron pochta, pochta) orqali nazoratchi bilan bog’lanish. ), shikoyat yoki taklif yuborgan, shuningdek, Nazoratchi tomonidan boshqariladigan ijtimoiy tarmoqlarga tashrif buyurgan.
    2. Ushbu Siyosatda Nazoratchi ma’lumotlarning vijdonan, qonuniy va ma’lumotlar sub’ekti uchun shaffof tarzda qayta ishlanishini ta’minlash orqali bir vaqtning o’zida ma’lumotlar sub’ektining manfaatlari va erkinliklarini himoya qilishni ta’minlaydigan chora-tadbirlarni tavsiflab berdi.
    3. Siyosat, shaxs shaxsiy ma’lumotlarni taqdim etish shakli va/yoki muhitidan (hududga va/yoki binolarga kirish orqali, telefon orqali, og’zaki va hokazo) va qaysi tizimlarda taqdim etilishidan qat’i nazar, shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlashga nisbatan qo’llaniladi. Controller (video, audio, veb va boshqalar) ular qayta ishlanadi.
    4. Agar ushbu Siyosat yangilangan bo’lsa, ushbu Siyosatga kiritilgan o’zgartirishlar ushbu Siyosatga kiritilgan o’zgartirishlar to’g’risidagi xabarnomada ko’rsatilgan sanadan boshlab kuchga kiradi. Shaffof va halol ma’lumotlarni qayta ishlashni ta’minlash uchun Siyosatning joriy versiyasi Controller veb-saytida, Maxfiylik siyosati bo’limida va Controllerning ofis administratoridagi ofisida joylashtiriladi.
  2. Nazoratchining aloqa ma’lumotlari
    1. Elektron pochta: [email protected].
  3. Amaldagi qonunlar va qoidalar
    1. Evropa Parlamenti va Kengashining 2016 yil 27 apreldagi 2016/679-sonli shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlash va bunday ma’lumotlarning erkin harakatlanishi bo’yicha jismoniy shaxslarni himoya qilish to’g’risidagi reglamenti (EI) va 95/46/EC direktivasini bekor qilish (Ma’lumotlarni himoya qilish bo’yicha umumiy nizom) (keyingi o’rinlarda Nizom).
    2. Shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlash qonuni.
    3. Shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlash va himoya qilish sohasida qo’llaniladigan boshqa qonunlar va qoidalar.
  4. Shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlash maqsadlari
    1. Biznesni yuritishda, nazoratchi quyida alohida keltirilgan shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlashning bir qator maqsadlarini qo’ydi:
      1. Nazoratchining ishga qabul qilish jarayonlari va qonuniy manfaatlarini ta’minlash maqsadida;
        1. Nazoratchi tomonidan qanday shaxsiy ma’lumotlar qayta ishlanadi

          Nazoratchi tomonidan qayta ishlanadigan shaxsiy ma’lumotlarning toifalari Ma’lumotlar sub’ekti tomonidan Kontrollerga taqdim etilgan shaxsiy ma’lumotlarga bog’liq. Masalan, Ma’lumotlar sub’ektining rezyumelarida mavjud bo’lgan barcha ma’lumotlar, masalan: ism, familiya, tug’ilganlik ma’lumotlari, yashash joyi manzili, oldingi ish tajribasi va ma’lumoti/ta’lim, til bilimi va undan foydalanish, qo’shimcha bilim/ko’nikmalar, qiziqishlar/sevish mashg’ulotlari, telefon raqami , elektron pochta manzili, fotosurat yoki Ma’lumotlar sub’ektini identifikatsiya qiluvchi boshqa ma’lumotlar, shuningdek, agar Ma’lumotlar sub’ekti tegishli oldingi ish beruvchilar bilan aloqa o’rnatishga aniq ruxsat bergan bo’lsa, Ma’lumotlar sub’ekti bo’yicha fikr-mulohazalarni bildirgan oldingi ish joylaridan olingan ma’lumotlar. Ma’lumotlar sub’ekti ish suhbatiga chaqirilgan taqdirda, suhbat davomida taqdim etilgan ma’lumotlar, bajarilgan testlar va boshqa topshiriqlar Ma’lumotlar sub’ektining shaxsiy ma’lumotlari hisoblanadi.
        2. Shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlashning qonuniy asoslari nima?

          Xodimlarni ishga olishni ta’minlash maqsadida ma’lumotlarni qayta ishlash Nizomning 6-moddasi 1-bandi a) va f) bandlari asosida amalga oshiriladi, ya’ni:

          1. Tekshiruvchi shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlashga haqli, agar Ma’lumotlar sub’ektining o’zi bir yoki bir nechta maqsadlar uchun uning shaxsiy ma’lumotlarini qayta ishlashga rozilik bergan bo’lsa. Ma’lumotlar sub’ektining roziligi uning ixtiyoriy erkinligi va mustaqil qarori bo’lib, u ixtiyoriy ravishda taqdim etiladi, shuning uchun Nazoratchiga ushbu Siyosatda ko’rsatilgan maqsadlar uchun shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlashga imkon beradi. Ma’lumotlar sub’ektining roziligi, agar u og’zaki ravishda taqdim etilsa (masalan, rezyumeni topshirishdan oldin va Ma’lumotlar sub’ektiga ushbu Siyosatda shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlash rezyumeni topshirishda amalga oshirilishi to’g’risidagi ma’lumotlar taqdim etilishidan oldin) majburiy bo’ladi. Ma’lumotlar sub’ekti ushbu Siyosatda ko’zda tutilgan maqsadlarga erishish uchun o’zining shaxsiy ma’lumotlaridan foydalanishga rozi. Ma’lumotlar sub’ekti ushbu Siyosatda ko’rsatilgan aloqa ma’lumotlaridan foydalangan holda istalgan vaqtda o’z roziligini bekor qilishga haqli. . Rozilikni bekor qilish, shaxsning roziligi amalda bo’lgan paytda amalga oshirilgan ma’lumotlarni qayta ishlashning qonuniyligiga ta’sir qilmaydi. Rozilik bekor qilinganda, boshqa qonuniy asoslar asosida, masalan, Kontroller va uchinchi shaxslarning qonuniy manfaatlari asosida amalga oshirilayotgan maʼlumotlarni qayta ishlash toʻxtatilishi mumkin emas.
          2. Sizning rezyume va/yoki arizangizni olgandan so‘ng, nazoratchi taqdim etilgan ma’lumotlarni baholash, intervyu jarayonini tashkil etish va tegishli ishga qabul qilish jarayonining huquqiy asoslarini aks ettiruvchi dalillar to‘plash orqali sizning rezyume va/yoki arizangizni ko‘rib chiqishdan qonuniy manfaatdor bo‘lishi kerak. Nizolar yuzaga kelgan taqdirda, ishga qabul qilish jarayonida olingan ma’lumotlardan tegishli ishga qabul qilish jarayonining huquqiy asoslarini aks ettirish uchun foydalanish mumkin (masalan, ishga qabul qilish jarayoniga oid shikoyatlar bo‘yicha ishlarni tekshirish hamda shikoyat va da’volar bo‘yicha dalillarni taqdim etish uchun).
        3. Shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlash muddati qancha?

          Shaxsiy ma’lumotlarni saqlash mezonlarini tanlashda nazoratchi quyidagi shartlarni hisobga oladi:

          1. shaxsiy ma’lumotlarni saqlash muddati belgilanadimi yoki Latviya Respublikasi va Evropa Ittifoqi qonunlari va qoidalaridan kelib chiqadimi;
          2. Kontroller yoki uchinchi shaxsning qonuniy manfaatlarini amalga oshirish va himoya qilishni ta’minlash uchun shaxsiy ma’lumotlarni saqlash qancha vaqt talab etiladi;
          3. Ma’lumotlar sub’ektining shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlashga roziligi qaytarib olinmaguncha va ma’lumotlarni qayta ishlash uchun boshqa qonuniy asoslar mavjud bo’lmaguncha, masalan, Nazoratchi uchun majburiy bo’lgan majburiyatlarni bajarish;
          4. Nazoratchi ma’lumotlar sub’ektining yoki boshqa shaxsning muhim manfaatlarini, shu jumladan uning hayoti va sog’lig’ini himoya qilishi kerak.
        4. Bo‘sh ish o‘rinlariga ariza topshirayotgan va/yoki qo‘shimcha ma’lumotlarni taqdim etuvchi ma’lumotlar sub’ektidan olingan barcha ma’lumotlar, masalan, suhbat chog‘ida, nazorat qiluvchining qonuniy manfaatlarini ta’minlash maqsadida to‘liq yoki qisman ko‘pi bilan olti oy davomida Nazoratchining ma’lumotlar bazasida saqlanishi kerak. . Ma’lumotni minimallashtirish printsipiga kelsak, nazoratchi qonuniy manfaatlarga erishgandan so’ng tegishli ma’lumotlarni o’chirish majburiyatini oladi. Agar nazoratchi tegishli ishga qabul qilish jarayoni bo’yicha shikoyatlarni qabul qilsa, ishga qabul qilish jarayoni doirasida qayta ishlangan barcha ma’lumotlar shikoyat ko’rib chiqilgunga qadar va sudning yakuniy qarori qonuniy kuchga kirgunga qadar saqlanadi. Saqlash muddati tugagandan so’ng, shaxsiy ma’lumotlar butunlay o’chiriladi.
        5. Ma’lumotlarga kim kirishi mumkin va u kimga oshkor qilinadi?

          Shaxsiy ma’lumotlarni qabul qiluvchilar nazoratchi, protsessorlar, huquqni muhofaza qilish va nazorat organlari tomonidan ruxsat etilgan xodimlar bo’lishi mumkin.

          1. Nazoratchi qayta ishlangan shaxsiy ma’lumotlar to’g’risidagi ma’lumotlarni huquqni muhofaza qilish organlariga, sudga, davlat va mahalliy davlat hokimiyati organlariga, agar ular qonunlar va me’yoriy hujjatlardan kelib chiqsa va manfaatdor muassasalar axborot so’roviga ega bo’lsa, taqdim etishga majburdir;
          2. Agar shaxsiy ma’lumotlar shartnomani bajarish uchun zarur bo’lgan funktsiyani bajarish uchun tuzilgan shartnoma bo’yicha manfaatdor uchinchi shaxsga berilishi kerak bo’lsa (masalan, ishga yollash kompaniyalari tomonidan o’tkaziladigan xodimlar bilan suhbatlar; Nazoratchining qonuniy manfaatlarini amalga oshirish uchun);
          3. Ma’lumotlar sub’ektining aniq va aniq so’roviga ko’ra;
          4. Nazoratchining qonuniy manfaatlarini buzgan shaxsga qarshi sudga, davlat yoki mahalliy hokimiyat organlariga murojaat qilish kabi qonuniy manfaatlarni himoya qilish.
      2. Aniq xizmatlar ko’rsatish, shartnoma majburiyatlarini bajarish va nazoratchining qonuniy manfaatlarini ta’minlash maqsadida;
        1. Nazoratchi qanday shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlaydi?

          Nazoratchi tomonidan qayta ishlanadigan shaxsiy ma’lumotlarning toifalari ma’lumotlar sub’ekti foydalanadigan Kontroller xizmatlariga bog’liq. Masalan, Ma’lumotlar sub’ekti Kontroller xizmatlarini qabul qilish yoki olish istagini bildirish, Kontrollerning qonuniy talablari va qonuniy manfaatlariga muvofiq nazorat qiluvchidan xizmatlarni sotib olish istagini bildirgan taqdirda, Kontroller ma’lumotlarni qayta ishlash majburiyati va huquqiga ega. ma’lumotlar sub’ektini identifikatsiyalash va ma’lumotlar sub’ektining shaxsini tasdiqlovchi ma’lumotlar. Misol uchun, agar siz ob’ektni qaytarib bersangiz yoki uning sifati haqida shikoyat qilsangiz, Nazoratchi shikoyatingizni ko’rib chiqadi, buning uchun Nazoratchi shikoyatchini yoki javob tayyorlaydigan shaxsni aniqlashi kerak. Bunday holda, xizmat ko’rsatish maqsadiga erishish uchun Nazoratchi ism, familiya, shaxsiy identifikatsiya raqami va aloqa ma’lumotlarini, shuningdek, olingan va olinadigan xizmatlar to’g’risidagi ma’lumotlarni, shuningdek, xizmatlar doirasini o’z ichiga olgan shaxsiy ma’lumotlar miqdorini qayta ishlashi mumkin. mahsulotlar va boshqalar; ma’lumotlar hujjatlashtiriladi va Controllerning ma’lumotlarni qayta ishlash tizimlarida saqlanadi. Ma’lumotlar sub’ekti xizmatlarni qabul qilganda yoki tovarlarni sotib olayotganda, shaxsiy ma’lumotlar Tomonlar o’rtasida tuzilgan shartnomaga muvofiq qayta ishlanadi.
        2. Shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlashning qonuniy asoslari nima?

          Xizmatlarni ko’rsatish yoki tovarlarni sotishni ta’minlash maqsadida ma’lumotlarni qayta ishlash Nizomning 6-moddasi 1-bandining b), v) va f) kichik bandlari asosida amalga oshiriladi, ya’ni ma’lumotlarni qayta ishlash shartnomani bajarish uchun zarurdir. Subyekt shartnoma tuzishdan oldin ma’lumotlar sub’ektining iltimosiga binoan taraf bo’lgan yoki choralar ko’rish uchun; qayta ishlash Nazoratchiga nisbatan qo’llaniladigan qonuniy majburiyatni bajarish uchun zarur. Shuningdek, ayrim hollarda Controller va uchinchi shaxslarning qonuniy manfaatlarini ta’minlash maqsadida (masalan, xizmat ko‘rsatish yoki sotilgan tovarlar sifatiga oid shikoyatlar kelib tushgan holatlarni o‘rganish, nazoratni amalga oshirish bo‘yicha keyingi nazoratni amalga oshirish. xizmat ko’rsatishni yaxshilash, shuningdek, mumkin bo’lgan da’volarga qarshi dalillarni ta’minlash uchun).
        3. Shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlash muddati qancha?

          Shaxsiy ma’lumotlarni saqlash mezonlarini tanlashda nazoratchi quyidagi shartlarni hisobga oladi:

          1. a) shaxsiy ma’lumotlarni saqlash muddati aniqlanganmi yoki Latviya Respublikasi va Evropa Ittifoqi qonunlari va qoidalaridan kelib chiqadimi;
          2. b) nazorat qiluvchining yoki uchinchi shaxsning qonuniy manfaatlarini amalga oshirish va himoya qilishni ta’minlash uchun shaxsiy ma’lumotlarni saqlash uchun qancha vaqt kerakligi;
          3. c) Ma’lumotlar sub’ektining shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlashga roziligi qaytarib olinmaguncha va ma’lumotlarni qayta ishlash uchun boshqa qonuniy asoslar mavjud bo’lmaguncha, masalan, Nazoratchi uchun majburiy bo’lgan majburiyatlarni bajarish;
          4. d) Nazoratchi ma’lumotlar sub’ektining yoki boshqa shaxsning muhim manfaatlarini, shu jumladan uning hayoti va sog’lig’ini himoya qilishi kerak. Xizmat ko’rsatish yoki tovarlarni sotishda nazoratchi muayyan ma’lumotlarni saqlash majburiyatini tartibga soluvchi maxsus qonunlar va qoidalarga rioya qiladi, masalan, Buxgalteriya hisobi to’g’risidagi qonun besh yil muddatga operatsiyalarni hisobga olish majburiyatini belgilaydi; Yuqoridagilarni hisobga olgan holda, nazoratchi normativ-huquqiy hujjatlarda belgilangan muddatlarga rioya qilishi shart. Da’volarni taqdim etish muddati aniq bo’lgan xizmatlarni ko’rsatish yoki tovarlarni sotishda xizmatlar ko’rsatishning jihatlari to’g’risidagi ma’lumotlar tegishli huquqiy munosabatlarga nisbatan qo’llaniladigan cheklash muddatini hisobga olgan holda kamida 2 yil davomida saqlanadi. Batafsil ma’lumotni bilmoqchi bo’lsangiz, ko’rsatilgan aloqa ma’lumotlaridan foydalanib Controller bilan bog’laning. Saqlash muddati tugagandan so’ng, shaxsiy ma’lumotlar butunlay o’chiriladi.
        4. Ma’lumotlarga kim kirishi mumkin va u kimga oshkor qilinadi?
          Shaxsiy ma’lumotlarni qabul qiluvchilar nazoratchi, protsessorlar, huquqni muhofaza qilish va nazorat organlari tomonidan ruxsat etilgan xodimlar bo’lishi mumkin. Nazoratchi qayta ishlangan shaxsiy ma’lumotlar to’g’risida ma’lumot berishga majburdir:
          a) huquqni muhofaza qilish organlariga, sudga, davlat va mahalliy davlat hokimiyati organlariga, agar ular qonunlar va normativ hujjatlardan kelib chiqsa va manfaatdor muassasalar ma’lumot so’rash huquqiga ega bo’lsa;
          b) agar shaxsiy ma’lumotlar shartnomani bajarish uchun zarur bo’lgan funktsiyani bajarish uchun tuzilgan shartnoma bo’yicha manfaatdor uchinchi shaxsga berilishi kerak bo’lsa (masalan, kafolat, sug’urta shartnomasi mavjud bo’lganda; uning qonuniy manfaatlarini amalga oshirish uchun). Nazoratchi), yoki xizmat ko’rsatuvchi provayderlarni – subpudratchilarni jalb qilish orqali xizmatlar sifatini yaxshilash zarurati tug’ilganda;
          c) ma’lumotlar sub’ektining aniq va aniq so’roviga ko’ra;
          d) nazoratchining qonuniy manfaatlarini buzgan shaxsga qarshi sudga, davlat yoki mahalliy hokimiyat organlariga murojaat qilish kabi qonuniy manfaatlarni himoya qilish.
      3. Nazoratchi va uning hamkorlik bo’yicha hamkorlari tomonidan ommaviy axborot vositalari va ijtimoiy tarmoqlarda nazoratchi brendining tan olinishini reklama qilish va targ’ib qilish maqsadida tashkil etilgan tadbirlarni aks ettirish;
        1. Nazoratchi qanday shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlaydi?
          Nazoratchi va uning hamkorlikdagi hamkorlari tomonidan tashkil etilgan tadbirlar ishtirokchilari va tashrif buyuruvchilarning fotosuratlari va videolari va ular o’tkaziladigan joylar nazoratchi arxivida saqlash, ularni veb-saytda, Nazoratchi tomonidan boshqariladigan ijtimoiy tarmoqlarda va boshqa axborot vositalarida joylashtirish orqali qayta ishlanishi mumkin. nazorat qiluvchining materiallari.
        2. Shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlashning qonuniy asoslari nima?
          Nazoratchi va uning hamkorlik hamkorlari tomonidan nazoratchini rag’batlantirish maqsadida ommaviy axborot vositalari va ijtimoiy tarmoqlarda tashkil etilgan tadbirlarni aks ettirish maqsadida shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlash Nizomning 6-moddasi 1-bandi f) bandi asosida amalga oshiriladi. , ya’ni Nazoratchi ommaviy axborot vositalari va ijtimoiy tarmoqlarda o’zi tomonidan tashkil etilgan chora-tadbirlarni yoki u ishtirok etayotgan chora-tadbirlarni namoyish etishdan qonuniy manfaatdordir, shu bilan u vakili bo’lgan brendlarning tan olinishini ta’minlaydi. Nazoratchi qanday ma’lumotlarni nashr etishni tanlashda har doim eng yuqori axloqiy me’yorlarni qo’llashi kerak, shu bilan ma’lumotlar sub’ektining huquq va erkinliklari nashrlar tomonidan buzilmasligini ta’minlashga harakat qiladi. Shu bilan birga, nazoratchi, ehtimol, barcha faktlar va holatlar haqida xabardor emasligini bilishi kerak; shuning uchun Nazoratchi ma’lumotlarning adolatli qayta ishlanishini ta’minlash uchun ma’lumotlar sub’ektining ma’lumotlarni qayta ishlashga e’tiroz bildirishi uchun ko’rsatilgan ma’lumotlardan foydalangan holda istalgan vaqtda Kontroller bilan bog’lanishiga to’sqinlik qilmasligi kerak. Shu bilan birga, Nazoratchi tushuntiradiki, agar siz turli ommaviy tadbirlarda, masalan, intervyu berish, fotosuratingiz yoki videongizni olish orqali ishtirok etsangiz, birinchi navbatda siz tegishli ma’lumotlar e’lon qilinishiga e’tirozingiz yo’q, deb taxmin qiladi.
        3. Shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlash muddati qancha?
          Nazoratchi olingan ma’lumotni cheksiz vaqt davomida saqlashni rejalashtirmoqda. Xuddi shunday, adolatli ma’lumotlarni qayta ishlash tamoyiliga rioya qilish uchun, nazoratchi ma’lumotlarni qayta ishlashdan maqsad Kontroller voqealari to’g’risidagi ma’lumotlarni e’lon qilish ekanligini hisobga olib, olingan material hamma uchun ochiq va har qanday uchinchi shaxslar uchun ochiq bo’lishini tushuntiradi. .
        4. Ma’lumotlarga kim kirishi mumkin va u kimga oshkor qilinadi?
          Shaxsiy ma’lumotlarni qabul qiluvchilar nazoratchi, protsessorlar, huquqni muhofaza qilish va nazorat organlari tomonidan ruxsat etilgan xodimlar bo’lishi mumkin. Agar shaxsiy ma’lumotlar shartnomani bajarish uchun zarur bo’lgan funktsiyani bajarish uchun tuzilgan shartnoma bo’yicha manfaatdor uchinchi shaxsga berilishi kerak bo’lsa (masalan, sug’urta shartnomasi tuzilgan taqdirda; nazorat qiluvchining qonuniy manfaatlarini amalga oshirish uchun); xizmat ko’rsatuvchi provayder video tahrirlash imkoniyatiga ega bo’lishi uchun) yoki mijozlarga xizmat ko’rsatishni yaxshilash yoki tadbirga tashrif buyuruvchilarga ko’rsatiladigan xizmatlar sifatini yaxshilash zarurati tug’ilganda. Tekshiruvchi o’zining tanlangan protsessorlari (google.com (google analytics), facebook.com va boshqalar) Yevropa Ittifoqiga a’zo bo’lmagan va Yevropa Iqtisodiy hududiga a’zo bo’lmagan kompaniyalar sifatida ko’rib chiqilishini ma’lum qiladi, shuning uchun Nazoratchi ushbu kompaniyalarning maxfiylik siyosati bilan tanishib chiqishni tavsiya qiladi yoki Nazoratchiga hamkorlik shartlari bo’yicha qo’shimcha ma’lumot olish uchun so’rov yuborish.
      4. Mulkni himoya qilish, nazoratchi va uchinchi shaxslarning qonuniy manfaatlari buzilgan taqdirda, shuningdek, shaxslarning hayotiy, shu jumladan hayoti va sog’lig’ini himoya qilish bilan bog’liq jinoiy huquqbuzarliklarning oldini olish yoki aniqlash;
        1. Nazoratchi qanday shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlaydi?
          Ma’lumotlar ob’ekti nazoratchining binolariga yoki videokuzatuv amalga oshiriladigan hududga kirganda, tasvirlar va binolarga va/yoki hududga tashrif buyurish vaqti qayta ishlanishi mumkin. Videokuzatuv maʼlumotlar subʼyektlarining shaxsiy daxlsizligi kuchayishi kutilayotgan joylarda, dam olish joylarida, kiyinish xonalarida va hokazolarda oʻtkazilmasligi kerak. Videokuzatuv kameralarining qayd etish joylari koridorlar, kirish/chiqishlar, avtomashinalar, ularning Controller hududidagi oqimiga qaratilgan boʻlishi kerak.
        2. Shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlashning qonuniy asoslari nima?
          Videokuzatuv shaxslarni yoki mol-mulkni himoya qilish, nazorat qiluvchi va uchinchi shaxslarning qonuniy manfaatlarini ta’minlash, shaxslarning hayotiy, shu jumladan hayoti va sog’lig’ini himoya qilish bilan bog’liq jinoiy huquqbuzarliklarning oldini olish yoki aniqlash maqsadida amalga oshiriladi. Videokuzatuv Nizomning 6-moddasi 1-bandi d) va f) bandlari asosida amalga oshiriladi, ya’ni ma’lumotlarni qayta ishlash nazoratchiga ma’lumotlar sub’ektining yoki boshqa shaxsning hayotiy manfaatlarini, shu jumladan hayotini himoya qilish uchun zarurdir. va sog’liqni saqlash (masalan, shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlash jinoiy huquqbuzarliklarning oldini olish va/yoki aniqlash bilan bog’liq shaxsning hayoti va sog’lig’ini himoya qilish uchun zarur bo’lgan video kuzatuv); Nazoratchi va uchinchi shaxslarning qonuniy manfaatlarini ta’minlash (masalan, mulkni muhofaza qilish bilan bog‘liq jinoiy huquqbuzarliklarning oldini olish yoki aniqlash, nizo yuzaga kelganda dalillarni taqdim etish).
        3. Shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlash muddati qancha?
          Shaxslar va mol-mulkni himoya qilish, nazoratchi va uchinchi shaxslarning qonuniy manfaatlarini taʼminlash hamda shaxslarning hayotiy manfaatlarini, shu jumladan hayoti va sogʻligʻini himoya qilish bilan bogʻliq jinoiy huquqbuzarliklarning oldini olishga yoki ularni aniqlashga qaratilgan videokuzatuv yozuvlari 30 yildan ortiq boʻlmagan muddatda saqlanadi. kunlar, agar tegishli videotasvirlarda Nazoratchiga yoki uchinchi shaxslarga ularning qonuniy manfaatlarini ta’minlashga yordam beradigan har qanday noqonuniy harakatlar yoki harakatlar ko’rsatilmagan bo’lsa. Bunday holda, videokuzatuv yozuvi qonuniy manfaatlar ta’minlanmaguncha olinishi va saqlanishi mumkin.
          Ma’lumotlarga kim kirishi mumkin va u kimga oshkor qilinadi?
          Shaxsiy ma’lumotlarni qabul qiluvchilar nazoratchi, protsessorlar, huquqni muhofaza qilish va nazorat organlari tomonidan ruxsat etilgan xodimlar bo’lishi mumkin.
      5. Shartnoma majburiyatlari bajarilishini ta’minlash va nazoratchining qonuniy manfaatlarini ta’minlash uchun kiruvchi va chiquvchi xabarlarni (elektron pochta, pochta orqali xatlar, vaqti-vaqti bilan nazoratchi tomonidan boshqariladigan ijtimoiy tarmoq profillari tomonidan qabul qilingan so’rovlar) saqlash va qayd etish.
        1. Nazoratchi qanday shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlaydi?
          Nazoratchi bilan yozma ravishda bog’lanish uchun turli xil variantlardan foydalangan holda, muayyan xat, so’rov, ariza bilan bog’liq ma’lumotlar saqlanishi kerak. Nazoratchi rasmiy aloqa vositalaridan foydalanishni talab qilishiga qaramay, siz boshqaruvchi bilan ijtimoiy tarmoq platformalari orqali muloqot qilishni tanlagan holatlar bo’lishi mumkin. Bunday hollarda, tegishli ijtimoiy tarmoqda Controller uchun qo’shimcha ma’lumotlar mavjudligini kutishingiz kerak.
        2. Shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlashning qonuniy asoslari nima?
          Aloqa fakti va mazmuni to’g’risidagi ma’lumotlarni saqlash Nizomning 6-moddasi 1-bandi v) va f) bandlari asosida, ya’ni siz nazoratchiga majburiyatni keltirib chiqaradigan da’vo yoki shikoyat bilan murojaat qilgan hollarda amalga oshiriladi. Sizning so’rovingizni o’rganish uchun, qayta ishlashning huquqiy asosi qonuniy majburiyatdir, shu bilan birga, nazoratchi va uchinchi shaxslarning qonuniy manfaatlarini ta’minlash uchun (masalan, xizmat sifati bo’yicha shikoyatlar kelib tushgan holatlarni tekshirish, shuningdek, mumkin bo’lgan da’volarga qarshi dalillarni ta’minlash uchun), qayta ishlashning huquqiy asosi Nazoratchining qonuniy manfaatlari hisoblanadi.
        3. Shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlash muddati qancha?
          Maqsadga erishish uchun nazoratchi tegishli ma’lumotni ikki yildan ortiq bo’lmagan muddatda saqlashi kerak, agar tegishli ma’lumotlardan nazorat qiluvchining qonuniy manfaatlarini ta’minlash uchun uzoqroq vaqt davomida foydalanilmasa (masalan, nizo bo’lsa – ma’lumotlarni saqlash uchun). dalil). Bunda tegishli hujjatlar, yozuvlar qonuniy manfaatlar ta’minlanmaguncha saqlanadi.
        4. Ma’lumotlarga kim kirishi mumkin va u kimga oshkor qilinadi?
          Shaxsiy ma’lumotlarni qabul qiluvchilar nazoratchi, protsessorlar, huquqni muhofaza qilish va nazorat organlari tomonidan ruxsat etilgan xodimlar bo’lishi mumkin.
  5. Ma’lumotlar sub’ektiga shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlash to’g’risida qanday ma’lumot beriladi?

    Ma’lumotlar sub’ekti ushbu Siyosatda ko’rsatilgan shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlash to’g’risida quyidagi usullarni o’z ichiga olgan ko’p darajali yondashuvdan foydalangan holda xabardor qilinadi:

    1. Videokuzatuv ob’ektlari atrofida ma’lumotlar sub’ektlarini (piyodalar, haydovchilar, tashrif buyuruvchilar, xodimlar va boshqalar) nazorat qiluvchi hududdagi video kuzatuv haqida ogohlantiruvchi, video kuzatuv haqida asosiy ma’lumotlarni taqdim etuvchi, shuningdek batafsil ma’lumot olish imkoniyati haqida ma’lumot beruvchi belgilar o’rnatiladi;
    2. veb-saytga tashrif buyurganida, Ma’lumotlar sub’ekti qanday cookie-fayllardan foydalanilganligi haqidagi bayonotni o’rganishi mumkin, shuningdek ushbu Siyosatni o’rganishga taklif qilinadi;
    3. ushbu Siyosat Controller veb-saytida va Controllerning ofis administratoridagi ofisida hamma uchun ochiqdir.
    4. Nazoratchi tomonidan taqdim etilgan brendlarni targ’ib qilish maqsadida fotosuratlar va videolar olinishi mumkin bo’lgan ommaviy tadbirlarda ushbu Siyosatda ko’rsatilgan ma’lumotlar ma’lumotlarni qayta ishlash saytlarida ko’rsatiladi.
  6. Ma’lumotlar sub’ektining huquqlari.
    1. Ma’lumotlar sub’ekti Kontrollerdan uning shaxsiy ma’lumotlariga kirishni va Kontrollerda qanday shaxsiy ma’lumotlar mavjudligi, Kontroller qanday maqsadlarda shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlayotganligi, shaxsiy ma’lumotlarni qabul qiluvchilar (shaxslar) toifalari to’g’risida batafsil ma’lumot olishni so’rashga haqli. shaxsiy ma’lumotlar kimga oshkor qilingan yoki kimga oshkor etilishi mo’ljallangan, agar qonunlar va qoidalar muayyan holatda nazoratchiga bunday ma’lumotlarni taqdim etishga imkon bermasa (masalan, nazoratchi tegishli davlat organlariga oid ma’lumotlar sub’ektiga ma’lumotlarni taqdim etmasligi mumkin). jinoiy protsesslarni boshqarayotgan shaxslar, tergov harakati subyektlari yoki maʼlumotlarini oshkor qilish normativ hujjatlar bilan taqiqlangan boshqa organlar), shaxsiy maʼlumotlar saqlanadigan davr toʻgʻrisidagi maʼlumotlar yoki ularni aniqlash uchun foydalaniladigan mezonlar. shunday davr.
    2. Agar Ma’lumotlar sub’ekti Nazoratchining ixtiyorida bo’lgan ma’lumotlar eskirgan, noto’g’ri yoki noto’g’ri deb hisoblasa, Ma’lumotlar sub’ekti o’zining shaxsiy ma’lumotlarini tuzatishni talab qilishga haqli.
    3. Ma’lumotlar sub’ekti o’zining shaxsiy ma’lumotlarini o’chirishni talab qilish yoki ularga ishlov berishga e’tiroz bildirish huquqiga ega, agar Ma’lumotlar sub’ekti ma’lumotlar noqonuniy qayta ishlangan deb hisoblasa yoki maqsadlarda ular endi zarur emas deb hisoblasa. ular to’plangan va/yoki qayta ishlangan (“unutish” tamoyili huquqini amalga oshirishda).
    4. Nazoratchi, agar shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlash zarur bo’lsa, ma’lumotlar sub’ektining shaxsiy ma’lumotlari o’chirilishi mumkin emasligi haqida xabar beradi:
      1. Nazoratchi ma’lumotlar sub’ektining yoki boshqa shaxsning hayoti va sog’lig’ini, shu jumladan, hayotiy manfaatlarini himoya qilish uchun;
      2. nazorat qiluvchining mulkini himoya qilish;
      3. Nazoratchi yoki uchinchi shaxs qonuniy (qonuniy) manfaatlarni keltirishi, amalga oshirishi yoki himoya qilishi uchun;
      4. amaldagi qonunlar va arxivlar qurilishini tartibga soluvchi qoidalarga muvofiq arxivlash maqsadlarida.
    5. Ma’lumotlar sub’ekti, agar quyidagi holatlar mavjud bo’lsa, Nazoratchidan ma’lumotlar sub’ektining shaxsiy ma’lumotlariga ishlov berishni cheklashni talab qilishga haqli:
      1. shaxsiy ma’lumotlarning to’g’riligiga Ma’lumotlar sub’ekti tomonidan e’tiroz bildirilsa – nazoratchiga shaxsiy ma’lumotlarning to’g’riligini tekshirish imkoniyatini beradigan muddat uchun;
      2. qayta ishlash noqonuniy hisoblanadi va Ma’lumotlar sub’ekti shaxsiy ma’lumotlarning o’chirilishiga e’tiroz bildiradi va buning o’rniga ulardan foydalanishni cheklashni talab qiladi;
      3. Nazoratchi shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlash uchun endi kerak emas, lekin ular qonuniy da’volarni qo’llash, amalga oshirish yoki himoya qilish uchun Ma’lumotlar sub’ekti uchun zarurdir;
      4. Nazoratchining qonuniy sabablari ma’lumotlar sub’ektining qonuniy sabablaridan muhimroq ekanligi tekshirilmagan bo’lsa-da, ma’lumotlar sub’ekti qayta ishlashga e’tiroz bildirgan.
    6. Agar ma’lumotlar sub’ektining shaxsiy ma’lumotlariga ishlov berish 5-bandga muvofiq cheklangan bo’lsa, bunday shaxsiy ma’lumotlar, saqlashdan tashqari, faqat ma’lumotlar sub’ektining roziligi bilan yoki da’vo qo’zg’atish, qonuniy huquqlarni amalga oshirish yoki himoya qilish uchun, yoki boshqa jismoniy yoki yuridik shaxsning huquqlarini yoki muhim davlat manfaatlarini himoya qilish maqsadida.
    7. Ma’lumotlar sub’ektining shaxsiy ma’lumotlarini qayta ishlashga bo’lgan cheklovni bekor qilishdan oldin nazoratchi ma’lumotlar sub’ektini xabardor qilishi kerak.
    8. Ma’lumotlar sub’ekti, agar ma’lumotlar sub’ekti nazoratchi shaxsiy ma’lumotlarni noqonuniy qayta ishlagan deb hisoblasa, Ma’lumotlar davlat inspektsiyasiga shikoyat qilish huquqiga ega. Biroq, nazoratchi shaxsiy ma’lumotlarni himoya qilish huquqi buzilgan taqdirda tezda yechim topish uchun birinchi navbatda elektron pochta orqali u bilan bog’lanishni taklif qiladi.
    9. Ma’lumotlar sub’ekti o’z huquqlarini amalga oshirish to’g’risida quyidagi shaklda so’rov yuborishi mumkin:
      1. yozma ravishda shaxsni tasdiqlovchi hujjatni (masalan, pasport yoki ID karta) taqdim etish orqali Nazorat qiluvchining binosida, chunki Ma’lumotlar sub’ekti o’zini identifikatsiya qilish majburiyatiga ega;
      2. elektron pochta shaklida, xavfsiz elektron imzo bilan imzolash orqali. Bunday holda, ma’lumotlar sub’ekti xavfsiz elektron imzo bilan imzolangan so’rovni yuborish orqali o’zini identifikatsiya qilgan deb taxmin qilinadi. Shu bilan birga, agar nazoratchi zarur deb hisoblasa, nazoratchi shubha tug’ilganda Ma’lumotlar sub’ektidan qo’shimcha ma’lumot so’rash huquqini o’zida saqlab qoladi; Elektron arizalar elektron pochtaga yuboriladi.
      3. pochta jo’natmasidan foydalangan holda. Bunday holda, javob yozma xat yordamida rasmiylashtiriladi va jo’natiladi, bu esa ruxsatsiz shaxslar bunday yukni olmasligini ta’minlaydi. Shu bilan birga, agar nazoratchi zarur deb hisoblasa, nazoratchi shubha tug’ilganda ma’lumotlar sub’ektidan qo’shimcha ma’lumot so’rash huquqini o’zida saqlab qoladi.
    10. Ma’lumotlar sub’ekti o’z so’rovida uning so’rovini bajarishga yordam beradigan sana, vaqt, joy va boshqa holatlarni iloji boricha tezroq tushuntirishi shart.
    11. Ma’lumotlar sub’ektining o’z huquqlarini amalga oshirish to’g’risidagi yozma so’rovini olgandan so’ng, Nazoratchi:
      1. shaxsning shaxsini tekshirish;
      2. so’rovni baholang, agar:
        1. so’rov, masalan, video materiallarni ko’rishga ruxsat berilishi mumkin, keyin ma’lumotlar sub’ekti so’rovni topshiruvchi sifatida video material yoki boshqa ma’lumotlarning nusxasini olishi mumkin;
        2. ma’lumot so’ragan ma’lumot sub’ektini aniqlash uchun qo’shimcha ma’lumot zarur bo’lsa, nazoratchi ma’lumotni to’g’ri tanlash imkoniyatiga ega bo’lish uchun ma’lumotlar sub’ektidan qo’shimcha ma’lumot so’rashi mumkin (masalan, tashrif vaqti, xizmatlardan foydalanish, sotib olingan tovarlar). ) Ma’lumotlar sub’ekti aniqlanishi mumkin bo’lgan hollarda;
        3. ma’lumot o’chirilsa yoki ma’lumotni so’ragan shaxs Ma’lumotlar sub’ekti bo’lmasa yoki shaxs aniqlanmasligi mumkin bo’lsa, Nazoratchi ushbu Siyosat va/yoki qonunlar va qoidalarga muvofiq so’rovni rad etishi mumkin;
        4. Agar nazoratchi so’rovni olgan bo’lsa, lekin siz nazoratchi sizning so’rovingizni ko’rib chiqishda siz bilan bog’lanishi va so’rovingizni ko’rib chiqish natijalari to’g’risida sizga xabar berishi uchun aloqa ma’lumotlaringizni ko’rsatmagan bo’lsangiz, nazoratchi bir oy ichida yozma javob tayyorlaydi. , bu Controller ofisida mavjud bo’ladi. Tegishli javob xati so’rov yuborilgan kundan boshlab ko’pi bilan ikki oy davomida Nazoratchining ofisida saqlanadi.
  7. Shaxsiy ma’lumotlar qanday himoyalangan?
    1. Nazoratchi ma’lumotlar sub’ektining shaxsiy ma’lumotlarini ruxsatsiz kirish, tasodifiy yo’qotish, oshkor qilish yoki yo’q qilishdan himoya qilish uchun shaxsiy ma’lumotlarni himoya qilish choralarini ta’minlaydi, muntazam ravishda ko’rib chiqadi va yaxshilaydi. Buni ta’minlash uchun Nazoratchi tegishli texnik va tashkiliy talablardan, shu jumladan xavfsizlik devorlaridan foydalanishi kerak.
    2. Nazoratchi ma’lumotlar sub’ektlarining shaxsiy ma’lumotlarini Nazoratchi nomidan va uning topshirig’iga muvofiq qayta ishlovchi barcha xizmat ko’rsatuvchi provayderlarni sinchiklab tekshiradi, shuningdek, xizmat ko’rsatuvchi provayderlar ma’lumotlarning shaxsiy ma’lumotlarini qayta ishlash uchun tegishli xavfsizlik choralarini qo’llaydimi yoki yo’qligini baholaydi. Mavzular Nazoratchi vakolatiga va qonunlar va qoidalar talablariga muvofiq amalga oshirilishi kerak.
    3. Shaxsiy ma’lumotlar xavfsizligi bilan bog’liq voqea sodir bo’lgan taqdirda, agar bu ma’lumotlar sub’ektining huquq va erkinliklariga potentsial yuqori xavf tug’dirsa, nazoratchi tegishli ma’lumotlar sub’ektini, agar imkon bo’lsa, ma’lumotlar e’lon qilinadimi yoki yo’qligini xabardor qiladi. Nazoratchining veb-saytida yoki boshqa mumkin bo’lgan usulda, masalan, ommaviy axborot vositalaridan (televidenie, radio, gazeta, ijtimoiy tarmoqlar va boshqalar) foydalanish.