NEGA FRANCHAYZING?
Franchayzing biznes modeli iham franchayzer ham franchayzilar uchun katta afzalliklarni taqdim etadi.
AFZALLIKLARI
FRANSHIZA SOTIB OLISH (AFZALLIKLARI)
- Tasdiqlangan biznes modeli
- Brend tan olinishi
- Biznesni boshlashda kamroq xavf
- Biznes tizimlashtirilgan (standartlar, ko’rsatmalar, protseduralar va boshqalar.)
- Mahsulot sotuvchilari/xizmat yetkazib beruvchilaridan yaxshiroq xarid narxlari
- Bankrotlik ehtimolining pastligi
- Biznesni muvaffaqiyatli boshlash uchun dastlabki yordam (shu jumladan marketing yordami)
- Biznesni muvaffaqiyatli boshqarish uchun muntazam yordam (shu jumladan marketing yordami)
- Biznesni muvaffaqiyatli boshlash uchun dastlabki tayyorgarlik
- Biznesni muvaffaqiyatli boshqarish uchun muntazam treninglar
- Tajribadan foydalaning (odatiy xatolardan qochish uchun)
- Franchayzing tarmog’ida tajriba almashish
AFZALLIKLARI
BIZNESINGIZ FRANSHIZASINI
- O’sish tezligi – O’z franchayzilarining vaqti va sa’y-harakatlaridan foydalangan holda,Siz xodimlarni qo’shmasdan tezroq o’sishingiz mumkin. Franchayzing tarmog’ini tezroq ochish imkoningiz bor, bu esa raqobatchilar o’rtasida kontseptsiyangizni oldinga olib chiqishga yordam beradi.
- Xalqaro kengayish – Xalqaro kengayish osonroq, tezroq va mahalliy hamkor ishtirok etganidan beri kamroq xavf tug’diradi. Franchayzing juda tez kengayishni ta’minlaydi va yangi bozorlarga kirishga yordam beradi
- Brend yaratish – Brend mashhurligi yangi filiallar ochilishi bilan o’sib boradi. Qanchalik ko’p filiallar bo’lsa, brend mashhurligi shunchalik kengayadi.
- Kapital – Franchayzi o’z kapitalidan foydalanganligi sababli,siz bo’limlarga deyarli hech qanday sarmoya qilmaysiz.
- Investitsiyalar rentabelligit – past investitsiyalar tufayli ROI sezilarli darajada yuqori bo’ladi.
- Doimiy daromad oqimi – – reklama, ilmiy-tadqiqot va boshqalar uchun pul oqimini yaxshilaydi.
- Yuqori motivatsiyalangan menejment – Franchayzing kompaniyaga alohida bo’linmalarni o’zinikidek ko’radigan yuqori motivatsiyali boshqaruvni taqdim etishi mumkin, chunki ular foydadan manfaatdor.
- Tejamkor tuzilma – siz tashkilotni qo’shimcha xarajatlar qo’shmasdan rivojlantirishingiz mumkin.
- Uzoq muddatli munosabatlar – siz o’z franchayzilaringizniuzoq muddatli o’qitishga sarmoya kiritishingiz lozim, chunki ular qisqa muddatda ketishlari dargumon.
- Kundalik operatsiyalardagi ishtiroki kamayishi – Franchayzer sifatida sizning asosiy vazifangiz franchayzining yuqori darajadagi ishlashi, shunda sizning kundalik boshqaruvingizdagi ishtirokingiz doirasini qisqaradi.
- Xarid qilish uchun yaxshiroq shartlar – Birgalikda xarid qilish orqali etkazib beruvchilardan yaxshiroq xarid qilish shartlarini olish mumkin
- Bo’limlar ishlashi – Bo’limlar odatda yaxshiroq boshqariladi, bu shundan dalolat beradiki, franchayzing do’konlari savdo hajmi bo’yicha odatda kompaniyaga tegishli do’konlardan ustun turadi.
- Xavflarni kamaytirish – bo’limlarga sarmoya kiritilmagan holda, xavf sezilarli darajada kamayadi. Franchayzi barcha ishga olish, ijara va bo’lim ochish xarajatlari uchun javobgar bo’lib, xavfni kamaytiradi.
- Sifatni nazorat qilish – franchayzilar odatda o’z bo’limlarini bo’lim menejerlariga qaraganda yaxshiroq operatsion shaklda ushlab turadilar va hamjamiyatning bir qismi sifatida ushbu bo’limlarni mahalliy darajada targ’ib qilish yaxshiroq.
- Reklama – franchayzer so’roviga ko’ra, franchayzilar umumiy reklama va reklama fondiga hissa qo’shadilar. Ushbu jamg’arma franchayzer rahbarligida brendni targ’ib qilish uchun ishlatiladi.